• Moin


    War gestern kurz am Sempacher- da war auch nix los mit Wind und am Zugersee hat sich auch kein Blatt bewegt :cry:


    Heute Morgen voller Hoffnung aufgestanden und da schiffet es vollgas in Zug :roll: Nehme mal an in der Westschweiz ists auch nicht besser......


    Naja- gemma halt nächtes weekend nach Beauduc :P :shock: :D
    Ein Paar Sessions dürfens schon noch sein dies Jahr...


    Cheers
    Rich

  • Ciao Richi


    Wir gehen am Freitag Morgen in der früh. Weisst jemand ab wieviel Knoten man vom Strand zischen sollte???!!! Ab wan kommt das Wasser ? Da in der Nacht auf Montag 7 bf Angesagt sind und ich kein Amphibienfahrzeug und auch keine Notinsel dabei habe.


    see yuo

  • Hoi Roy


    Ab wie viel Chnöpf vom Strad? Hed das ächt nid eher mit Fluet/Ebbe ztue :?: :roll: :wink:


    Aber wenns mal rächt afangt schiffe denn chas aso sauschnell ga bis mit de Garette stecke bliibsch. Wenn gnau Fluet und Ebbe det isch? Kei blasse- roll:


    Mier sind gad bim erschte Beach rechts- Camper mit SO- Nummere.
    Sind z dritte und fahred alli CAUTION- "Spitties" :wink:
    Wer weiss- villicht gseet mer sich det unne :wink:


    Grüessli
    Rich

  • Tschau zäme


    Sääääg nüüt- Beauduc isch echt hammer gsi :shock:
    Leckers 12er & 8er Wätterli 8) Mier sind am Ziischtig gäg di 10i oder so vereisst.


    Het ja leider nid mal me für en schüüchi 20ger Session glängt. De Wind het au voll dreid gha über N8 und isch nümme ablandig gsi...


    Temperaure sind no volleasy gsi- so um di 20 Grad ume dänki...


    Grüessli
    Rich

  • Ciao Rich


    mir sind um 14.00 zisched hät au nüd meh geh.


    A dä rechtä Beach hämmer immer voll Saidshort gha und wo mir mit äm Feldstächer zu eu durägeugät händ, händ mir dänkt das ihr schono wildi Siächä sind "bi 100 % offshort und 25 Knotä kite". Bis mir mal nöcher go luägä sind und "MINGIA" ihr ja hinter dä Beach i dä Lagunä am fätzä gseh händ. COOLMANN.


    @NaliHi


    I dä Nacht vom Mo uf Di. wo dä Wind vu Ost uf West dreht hät, händ mir Erfahrig mit äm Wasser gmacht. D'Franzosä sind ufsmal alli zischet "händ au all äs Büsli gha" nur mir sind allei uf weiter Flur mit äm Zält no übrig gsieh. Sind aber trochä blibä. Man lerne: Bi uflandigem Wind sötsch is Hinterland. Temparturä, Wasser 19° Luft 20° i dä Nacht 17° und das am 1. Nov. :D


    Und jetzt bliebt nur no in Flüger stiegä oder uf dä Powder wartä.


    gruss roy