Beiträge von Danja

    Aaaaaaa du Glückspilz :D nach Windguru erwischst du 2 von 6 Regentage im Jahr :lol:
    Sorry
    Dafür läuft die Welle in Punta 8) :shock: 8)
    Aber würde mich freuen über Windausbeutebericht


    Grüss mir die Sharks Bay


    gruss roy

    In Beauduce sind d'Vögel rosa gsieh und uf eim Bei standä :oops:
    Sind diä au scho chrank oder sind diä eifach Schwul.


    Dedä gibts Gripp wänd abdeckt vögl.... :?

    Ciao Rich


    mir sind um 14.00 zisched hät au nüd meh geh.


    A dä rechtä Beach hämmer immer voll Saidshort gha und wo mir mit äm Feldstächer zu eu durägeugät händ, händ mir dänkt das ihr schono wildi Siächä sind "bi 100 % offshort und 25 Knotä kite". Bis mir mal nöcher go luägä sind und "MINGIA" ihr ja hinter dä Beach i dä Lagunä am fätzä gseh händ. COOLMANN.


    @NaliHi


    I dä Nacht vom Mo uf Di. wo dä Wind vu Ost uf West dreht hät, händ mir Erfahrig mit äm Wasser gmacht. D'Franzosä sind ufsmal alli zischet "händ au all äs Büsli gha" nur mir sind allei uf weiter Flur mit äm Zält no übrig gsieh. Sind aber trochä blibä. Man lerne: Bi uflandigem Wind sötsch is Hinterland. Temparturä, Wasser 19° Luft 20° i dä Nacht 17° und das am 1. Nov. :D


    Und jetzt bliebt nur no in Flüger stiegä oder uf dä Powder wartä.


    gruss roy

    Ich han ghört das wäsn dussä rächt blaset s'Wasser söll inädruckä ohne Fluet/Ebbe .? Bö, schauen wir mal.


    OK see you

    Ciao Richi


    Wir gehen am Freitag Morgen in der früh. Weisst jemand ab wieviel Knoten man vom Strand zischen sollte???!!! Ab wan kommt das Wasser ? Da in der Nacht auf Montag 7 bf Angesagt sind und ich kein Amphibienfahrzeug und auch keine Notinsel dabei habe.


    see yuo

    Ciao Stevo


    bin nömä ganz Fit, Schnupfä, Chopfweh ect. :cry:
    Mal luägä öbi morn wieder ufäm Damm bin, gangä jetzt mal in Sauna und mach ächli Rosskur, fuket! Wind wür nöd schlächt usluägä morn am Urner oder Comer


    HATSCHI


    roy

    Ciao Stevo


    wiederholschdi :)


    häsch dies Böötli no? Urner währi am Sunntig au debie Wind müäst mär abtschäggä gäl.


    Gruss Roy

    Hi Petro


    ich hans am Mäntig nomal probiärt dä Wind isch aber nümä so guät gsieh. Oder immer no Böig nur schwächer.


    besi


    Das Gebiät gseht richtig lecker us chasch dä lageplan nochli grösser zeichnä ? Europa isch gross :lol:


    morn häts Wind :D


    gr. roy

    ah ebä das isch s'Brüggli doch känni Merci
    Ich studiärä nuchli Prognosä eigendlich het ich än Tagestipp nach Silvaplana plant mal gucken. Brrrrrr äs frürt mi jetz scho.
    Häte auch noch Platz.


    gruss roy

    Ciao Tutti


    Kann mir mal jemad erklähren wie ich erfolgreich PrivatPost absende?
    Die bleiben in meinem Postausgang immer hängen!


    Gruss Roy

    Hey Petro


    Luägsch das dä Klönteler Damm hebät, suscht hämmer dän dä ganz seich bie eus unä.


    Wiä gseht mit Waläseeboot us?!


    Gruss Roy

    Ja, habe soeben nochmals das Wetter gecheggt. Jedenfalls ist es viel wärmer und schöner als hir und Wind hats auch. Aber die angesagten Böen bis 80 km/Std :shock: mmmm?!


    Zeit het ich auch bis MI. oder DO.!!!!
    Rufst du mich an 079 739 63 86

    Nochmals Sorry, habe ich das hir ausgelösst ?!


    Jedenfalls finde ich es Geil das jetzt überhaupt eine Chance besteht auf dem Walensee zu Kiten. Die Rahmenbedinungen sind ja jetzt bis Ende 2006 auch für alle klar.


    Der IGT (Intressensgemeinschaftstreffpunkt) :) in Murg steht ja auch, allso müssten wir mal ein Termin abmachen!? Dan legen wir uns eine Nussschale mit Motörchen zu, einen hübschen blonden Käpitän inkl. Stuart, willig und allzeit bereit und gehen fischen äääää RIPEN !


    Wer ist dabei ?


    Gruss Roy