Februar in Australia

  • Hallo zusammen.


    Bin im Februar in Australien mit einem " Büssli" unterwegs, wahrscheinlich West-und Ostküste.
    Über eure Erfahrungen und Infos (Kitegrössen, do`s and dont`s, spot`s) mit Kiten wäre ich super dankbar. War noch nie in Australien;-).


    Guet Wind
    Raphi

  • Westaustraliä rules


    Perth het hammer spots... gang mal uf http://www.seabreeze.com.au das isch DIÄ australisch kitepage...
    safety bay isch ä stund südlich vo perth geilä spot. perth isch matilda bay oder bessär bekannt als pelican point. das isch fast i dä stadt. wiitär obä isch dä wällä spot lancelin.


    falls no meh wotsch wüssä mail mär doch äs PM.


    bin evtl. au deht (also in perth) währänd februar und märz. äs isch dä hammer gange zum zweite mal und äs isch eifach dä traum!!!

  • Hi Raphi



    Wir waren im 2004 von November bis Februar an der Westküste unterwegs von Esperance bis Exmouth...


    am meistens waren wir mit 8/10/12 unterwegs, deutlich am meissten mit dem 10er...


    Wenn die Seabreeze richtig bläst, gibts schnell mal um die 25-30 Knoten..



    Wir können uns gern mal treffen, wenn du ein paar Fotos und Spotsinfos willst. Wohne ja nur ein Steinschlag entfernt :wink: .



    Cheers, spoe

  • Yeaaaahhhh


    Erst mal vielen Dank für eure Infos :D


    @ Addicted
    Danke für dä Link, dä han i nöd kännt. Mir sind wahrschindli vom 12.02 ä knappi Wucha in, oder i dä nöchi vo Perth, nachher gaht`s dä wiiter 8)
    Meld dich doch nomal wänd gnauers weisch, viellicht langets dä für die eint oder ander Session in Perth, wär Cool !!!!!


    @ Spö, ich mäld mich gern mal bi dier, ha ja dini Nummera, merci viel, viel mal.


    Gruess Raphi

  • Dezember bis März


    Hallo zusammen


    Ich dachte schon wär der einzige, der da runter geht. Ich werde vom 07.Dez bis voraussichtlich 12.März in Australien sein.


    Habe meinen Flug nach Sydney und am Schluss von Perth nach hause und mit im Gepäck meine 2 Kites. Was ich zwischendurch alles mache habe ich noch keinen Plan - ich geh mal runter und werde dann von Tag zu Tag entscheiden.


    Kennt sich wer an der Ost-Küste aus? Wo gibts dort gute Spots?


    Viele Grüsse und vielleicht bis bald


    Dani


    PS: Vielleicht könnten wir hier ja kleine Spotsberichte veröffentlichen

  • A alli wo sich gedanke zum materialtransport mached... han jensti verschidäni infos übercho!!! sicher 5 verschidäni!!!


    Bin hüt jedoch im swiss büro gsi und han änä gseit ich nehmi tauch oder golfmat mit (ich wüssis nöni gnau) sie söll mär doch ä vermärkig mache im system... sie het das gmacht mit dä info das ich golf oder tauchmat bis zu 20kg dörf mitneh. wenns 15kg über dä gepäck erlaubnis isch, zahl ich pauschal 120.-. isch doch no easy oder

  • ciao zäme


    bi vor es paar johr in australie gsi, und natürlich echt niedisch wenn i do euchi plän ghöre. bi denn ar ostküste gsi, vo cairns nach adaleide. kite chasch a vielne orte. je noch johreszyt und ort (vorallem nord/ost) hesch eher es jellyfisch problem... :shock: nei, kei panik


    melbourne:
    st.kilda beach/area, viele backpacker hotels, 15 min z'fuess a beach und f1-rennstrecki !!!!!!!!!! isch ir regel s'erschte renne vor saison, anfangs märz !!!! chani nume empfähle :lol:
    coole spot, flachwasser, grad ir stadt, nöchi pubs und bier.


    sydney:
    südlich, bodany bay, div. spots, ps. ir aflugschneise, mängisch hesch's gfühle dr kite suugts is triebwerk.... :D


    coffs harbour:
    bir flussmündig und chline insle


    surfers paradise:
    ca. 5-10 km nordlich vor stadt, platz hets eh gnue


    noosa
    noosa head, sunshine beach, oder chli nordlich, noosa beach, het dört ou no e kiteshop, ha dört mi wipika
    airblast 8.4 (12m2) kouft, perfekte kite gsi, ebe gsi zu dere zyt...hihi


    ok, meh kenni nid, vorher kei kite drbi gha. wünsche vüu spass...


    gruss bü

  • @ Bü


    Merci vielmal für dini Infos, chan ich guet bruucha. Bis uf Noosa wird ich wahrschindli scho am einte oder andere Spot verbii cho, wo Du obe beschribe häsch :D.
    Dä Countdown lauft..... 8)

  • hey jungs, ich war auch schon ein paar mal in WA. Die Spots an der Westküste sind absolut der Hammer! Plant euren Trip aber nicht länger als bis ende März, da die Seabreeze ab Mitte März schwächer wird und weniger zuverlässig ist.
    cheers gmc