Brüggli Träff :-)

  • So..momentan schneits zwar grad :( aberhoffentlich kehrt doch bald de Früehlig/Summer ih, wiener sich afangs Wuche schonmal zeigt hett.


    Drum: wie wärs mit eme Brüggli Treff ends April oder Afangs ?
    (de bin ich de endlich mit mine Prüeffige fertig...uff)


    Gruess
    Sprecks57

  • Jep


    Tschau zeme bi nach 2 Wuche summer uf cabo verde grad chli gschockt gsi ab em schnee.
    Ha mich eigentli uf summersaison iigstellt. aber natürli lani mi ned la bremse. Suechemer eifach e warme abig us.


    Pierre Ha übrigens no dis Fürzüg.


    @alli Cha cabo verde nur beschtens witerempfehle. Mit lüchtendem Kite und Brett chöntmer det die ganzi nacht durefahre... ;)


    und : die neue Caution Kites sind eifach Super!



    Greetzn Simon

  • Cabo Verde Greetings


    hallo simon
    ha nume schnell es grüessli us cabo verde wölle sende! gester isch wider eis hammer gsi: der ganz tag super wind u welle, mir hei no e geniali sunset session gha am leme bedje, bi mit 8m schön apowered gsi - du kennsches ja...
    hüt sölls wider guet werde, freue mi scho!
    vilicht gsehtme sich wider eis irgendwo bim kite.
    liebe gruess a alli i der schwiz usem windige u sunnige cabo verde


    susanna

  • Hey Susanna


    Merci Ich glaube Du wirsch det no vili gueti Sessions haa.
    Bi am Fritig no mitem Patrick bis zum sunneuntergang gsurft und ha de müesse i eim stress zeme packe und a flughafe.. :( So hani ned e male meh ziit gha zum tschüss sege.
    Zur Ziit warti no uf min kitebag mit 3 boards 3 kites und e huufe nassem zeug drin. s flugsystem hed das ding nachem iichecke in sal leider us de auge verlore.. tja. aber ich hoffe au das findet no es guets endi..
    Vilicht gseht mer sich ja endi mai in athen. bin das grad am uschecke.


    Greetz und vil Wind nach Sal


    simon

  • @ simon: demfall esch es doch die kitebag gsi wo z'Münche niemert abgholt hät. (Sorry, bi ned secher gsi sosch het en metgno)
    s'Füri dafsch behalte wenn mer mol die Video uf CD brennsch!


    yep, es war der hammer

    <<< flyingfish ¦flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ >>>

  • Sollen wir wieder jeden letzten Donnerstag im Monat ein Treff machen. Bei schönem Wetter im Brüggli, bei Regen z.B. Pickwick, kleine Schiffbar, Gotthärdli Sääli (mit DVD möglichkeit) oder so was?? Ich denke ein schlechtwetter Lokal wäre noch gut.

  • Jaujau


    Hey Pierre


    Richtig soo...gib eus die schöne Bilder!
    Hesch Du no meh, dass ich die chönti aagucke?


    @Solman
    Bin nebe 2 tag 20er immer mit em 14er unterwegs gsii.
    Super stabil am himmel. Und e gueti uusglicheni leistig i allne bereiche.
    5.-line bruchtmer bi dem teil ned wil er fasch vo elei usem wasser started.
    Bim 20er hed sich die 5.i aber sehr bewährt..
    Bin also sehr z fride und positiv überrscht vo de spitfire05


    Isch am monetsendi ned no en feiertag bi eus?


    Greetzn


    simon