was für ein board

  • hallo


    also I need your help!
    ich bi so ä bischen fortgeschrittner anfänger
    dh. i han scho kite's "trochä" gflogä und mich au scho länger informiärt


    i wird mir zimli sicher än bruchtä 15m2 slingshot fuel postä und bin jetzt ebä uf dä suächi nach äm richtigä board i bin so 70kg
    chan mir nämär sägä was wichtig isch bim nä board (tailiärig und so)


    und vor allem voll motiviärt hoffä schwär das äs bis im summer au uf äm waläsee erlaubt isch z kite söllend entlich fürschi machä uf dä gmeindä


    schiff ahoi

  • Hallo joeggel


    gimer doch mal en Funk beträff Board. 0793417888
    Bi dim Gwicht würd ich keis Brätt über 160 chaufe.
    North macht ganz gueti schnittli!(Defender oder Dragon)


    gruass
    Andy

  • ciao joeggel


    lueg mol unter kitesurfshop.ch ine ...
    fahre underground und mues säga ... isch
    s'best was i bisher a de füess gha ha ...
    klar, chunt halt au immer s'biz ufe style
    drufah ...


    chasch suss mis mol cho ahluege ... wohne
    jo i dr nöchi ... z'sevele ... gib eifach äs
    phone ... 0793822827


    griz
    eric

  • underground WT 142


    Ich sälber fahre au underground sit guet zwei Jahr und bi bis hüt au no nüt anderes gfahre woni het chöne säge, moll das passt mir viel besser. Ich finde sie sind üsserscht drähfreudig, fählerzeihend, gönd früh los, weich i de Landig, guete Pop, liecht und kei Masseproduktion bzw. Top-Qualität.


    Frög schüsch emal uf http://www.kiteforum.com nach Erfahrigsbricht. Meh informatione finsch uf http://www.undergroundkiteboards oder http://www.kitesurfshop.ch


    North Boards sind sicher nid schlächti Brätter, jedoch grad Dragon und Defender (han beidi gfahre) sind mir eher zträg.


    Hope it helps, philipp


    PS. In Holland chasch underground süsch teste :D

  • ja ok underground aber uf was muäs mä grundlegänd bi boards so achtä? meinä diä gsehn doch rächt verschidä us
    und vor allem sinds neu sicher chli ztür für mis budget gits diä au chli billligär?


    und was isch dänn mit anderä markänä wiä:
    carved,Brunotti,cabrinha


    nei grad so kenn i de andre nid wiso isch de vo sargans? oder wiso meinsch?


    no mol ä anderi frog wiä gseht das us mit de bar's chan mä sozägä jedi bar mit jedem kite bruchä oder bruch i für än slingshot fuel au ä slingshot bar?

  • @ joeggel


    nur so nebedbi ... falls interesse hätsch ...
    wür mis eventuell verchaufe ...


    underground wave tray 142 ... ei saison gfahre
    und no ime würkli guete zuestand ...


    vb 800 stütz ... neu ca. 1200


    wa meinsch?????????

  • So nachdem nun alli ihri verchaufsfördernde Massnahme betriebe händ :)


    Also bezügli Wake...
    Bi de ganz letscht Summer miteme Kiteboard ufem See go Wakeboarde. Prinzipiell hsch bim Kiteboard halt kei Wakeboardbindig a de Füess sondern Schlaufe zum ineschlüüfe. (Me bringt aber au mit dene 180 ane) Zum fahre hend kiteboards en etwas krasseri Kante als Wakeboards.


    Zu de Boards:
    Grundklasse: Directionals / Bidirectionals / Mutants


    Directionals fahrt wohl fasch niemert meh. Mutants sind Hybride. Das heisst sie hend ein bevorzugti Site zum fahre, Du chasch aber trotzdem switch fahre. (Senôr Naish schwört uf Mutants)


    Bidi's oder au Twintips sind am meischtverbreitetschte.


    Zur Form/Shape:
    Je nach Isatzbereich unterscheidet sich die halt. Es gibt Boards speziell für Welle, denn eher sennigi für Flach- bis Kabbelwasser... Mit einige chasch besser überpowert fahre als mit andere..... Da muesch am gschietschte mal es Kiteheftli dureblättere und en Boardtescht läse. Um da mal echli en Überblick z'gwünne.


    Als Afänger würd ich Dir mal sicher keis Brett unter 135cm empfehle und au ned unbedingt es Board im Snowboardbau (Die hend weniger uuftrieb, gleitet also meischt ned ganz so früeh ah).


    Je chliners Brett, um so schneller verlürsch Fahrt. Sprich bime Windloch suufsch ab. Mitteme grössere Brett gleitisch da mal eher no wiiter.


    Hoffe das hilft echli. Susch eifach mal wiiterfrage...


    Gruess
    Sprecks57

  • nochli "Physik"


    Merci sprecks, dass die Verchaufsfördernde Massnahme durbroche häsch, bin scho bald närvig worde, woni das Thema vo obehär han afa läse.


    Do no ergänzige dezue: Das sind die 4 wichtigschte Eigeschaft vo Brätter, wo de Charakter vo Brätter bestimmt, hed alles irgendwie mit Physik ztue:


    1. Rockerline
    Es Brätt mit wenig Rockerline (das isch d'Bügig vom Underschiff bimene Brätt) gleitet früener a, isch schneller.


    Es Brätt mit viel Rocker, also starker rundig im Unterschiff, isch wändiger, langsamer. Isch "jibbiger" um en Uusdruck usem Snowboarde zbruche.


    2. Breite
    Es schmals Brätt isch eifacher uf de Kante z'halte, will de Druck vo dine Füess direkter übertreit wird. In Kombination mit wenig Rocker also es Brätt wo eifach Höchi lauft.


    Es breiters Brätt brucht achli meh Arbet reagiert defür ned eso schnell uf en Impuls vo dier, verzeiht also au meh Fähler.


    Brätter mit konvexem Underschiff händ wiederum meh Gripp und Füerig.


    3. Flex
    Wirsch du als Beginner nonig merke, isch achli wie bim Snowboarde, macht es Brätt smoother oder agressiver.


    3. Finne
    wenige oder Kleine = looses Felling
    Mehrere oder Grosse = mehr Gripp


    Alles klar?

  • The way it feels...


    Wie Tiger beschreibt, hat jedes Brett unterschiedliche Charakteristiken. Jeder Kiter hat seine eigenen Präferenzen und schätzt die Charakteristiken eines Brettes unterschiedlich. Als Anfänger merkst du diese Unterschiede weniger als wenn du fortgeschritten bist. Insofern lohnt es sich dann auch ein paar Bretter zu testen, und das zu kaufen, das dir am besten gefällt...