Kitelehrer gesucht

  • Hallo Jack767
    Ich mache nächste Woche den Instruktor IKO und danach wäre ich sehr daran interessiert, sofern ich alles bestehe ;-).
    Wie hast du dir das vorgestellt? Wann, alles am Stück, wo etc etc... bist du per E-Mail erreichbar?
    Gruss

  • ja werde den Kurs nächste Woche in Silva machen...eigentlich war geplant den VDWS im September zu machen, aber da muss ich im Geschäft anwesend sein...warum?
    Soll ich nach dem Kurs nochmals auf dich zukommen oder was ist der Plan?

    grüessli

  • hmm.. VDWS oder IKO... ich habe damals den Kitekurs in Silvaplana gemacht (IKO) und auf fuerteventura mal einen Windsurfkurs von (VDWS).. spielt es eine rolle ob man den kite instruktor bei den IKO's macht oder VDWS..?


    Ja nein... ich habe mir letztens mal überlegt, einen IKO Instruktior Kurs zu machen bzw Kitelehrer zu werden... damit ich für 1, 2 oder 3 Monate mal als solches unterrichten könnte.. egal ob Frankreich, Spanien oder Griechenland.. usw..


    griässli

  • aber du suchst jetzt jemanden für 3-4 Wochen im Jahr - oder?

    VDWS oder IKO...habe auch lange mit jensten Leuten disskutiert...schwierige Entscheidung...aber im Endeffekt gehen die Meinungen so oder so immer auseinander....

    Guets Tägli und wenn öpper bruchsch als Kitelehrer, denn gib mier Bscheid!

  • sorry, ja doof...
    ja wenn du nächste Woche frei hast....es hat noch 1 Platz! Oder wenn du willst kann ich dir nach dem Kurs mehr darüber erzählen... und auch mal die Unterlagen zeigen. Kann dir dann auch sagen wieviel wir praktisch gemacht haben, was, wie theoretisch etc.... oder sonst ruf einfach mal auch VDWS an...diese erzählen dir gerne einiges
    wünsche dier es guets Tägli!
    Grüessli

  • Hallo Willhelm Tell ;)
    Ja der Kurs ist vorbei, ich bin jetzt offizieller Kitelehrer, darf Schüler ausbilden und muss bzw. sollte innert 1 Jahr einige Stunden geben, sodass ich die Lizenz behalte. Der Kurs war ok. Viel Theorie, viele Informationen etc... spannend und lehrreich.... wenig auf dem Wasser. Genügt dir das?

    Gruäss

  • Hallöle!
    Also meh Infos und de Plan wo und wenn Instruktore usbildet werded gfindsch entweder under http://www.ikointl.com/
    oder VDWS under http://www.vdws.de/ denn ich denke es gahd wieder es ziitli bis Silvaplana eine abietet...da en Experte vode IKO muess da ane cho. IKO Usbildig: Chöste 750 Euro für 1 Wuche: i dere Wuche hesch ca. 1 Std ufem Wasser (mit parat mache etc) um zeige öbs Niveau ok isch (lueged denn au wie du de Kite ufbusch, startisch, fahrsch, versorgsch, wie dich bim Spot verhaltisch, anderne Kiter gegeüber etc), denn 1/2 Tag zum sich gegesiitig "Probeschuele" d.h. luege was glernt hesch, denn 1 Tag wo Afänger tuesch Schuel ca. 3 Std und die restlichi Ziit tuesch "dis Gspändli" beurteile, kritisiere, lobe etc..., denn einisch gasch so ca. 1 Std ufs Boot go starte, öpper Rette und Boot fahre... und de rest isch usgfüllt mit Theorie...also bi üs isch de Tag am 9ni losgange bis am 13.00 Uhr vom 14.00-19.00 oder mängisch au chli länger...denn hesch au nu "Husi" übercho oder öppis zum vorbereite...am letschte Tag hesch en schriftlichi Prüfig mit 13 Frage...alles was glernt hesch. D'Usbildig isch in Englisch gsi. Chunsch es Dossier à 160 Siite über und susch nu eis mit öppe 10-30 Siite...
    Denn weg dinere Frag:
    du muesch innert 1 Jahr min. 20 Stud. ha und 160 Stunde unterrichte...denn tuesch die immer uf de Homepage vo IKO iträge, nach dene Stunde chasch oder muesch en Test per Internet mache und denn chunschs Level 2 über. Wenn du das nid erreichsch (stunde etc), denn muesch du IKO das begründe chönne warum nid. Nacher söttisch eifach immer dini Stunde bide IKO iträge und die so ufem laufende palte...wie wenn wieviel stunde... (Zur info: mit Level 1 chasch uf einmal 4 Studente mit 2 Kites unterrichte. )
    Du muesch en aktuelle Nothelfer ha mit CPR. Bi VDWS muesch sogar Schwimmbrevet I ha... und dett muesch en Bewerbig schriebe..gfindsch alles uf de Homepage. Bootsprüfig wäri vo Vorteil aber kein muss. VDWS isch das im 2te Schritt. Es wär sicherlich guet.
    Hoffe, das hilft dier und du gsehsch jetzt chli was das alles beinhaltet... ;)
    Wenn nu öppis isch.... meld dich....
    Gruässli

  • hey hey ^^


    vile dank, für diä üsserscht usfüährlichi Beschribig... :) Ha zwar scho gwüsst, das sie ahspruchsvoll isch, diä usbildig, abr grad äso.. da hanis doch ä chli underschätzt :) abr äs isch ja au guät, dass es äs hochs nivau het...


    nomal merci für diä infos und ich wird mich demfall mal gnauers informiere...


    griässli