28.05.2004 ZUGER PRESSE: Zug vertreibt Wakeboarder

  • han hüt grad met schrecke i de Zuger Presse müesse läse dass es zemmli Äng wird für Wakeboarder uf em Zugersee :shock: ! Wassersport schiint im Momänt es zemmli stark's "Reizthema" zhii. Hoffe nur nöd das plötzlech au s'Thema Kitesurfing (trotz vor churzem usgsprochner Bewilligung vo Zug) nöd au no i die ganz Diskusion chont.
    Mir müend wörklech luege dass mir is alli super-mega-schneewittchen-korräkt verhalte.... (also wie bes jetzt :wink: )


    Hoffe uf no gaaaanz vellli gueti Täg am See und kei Ärger 8) !


    Greeetz
    Crolsey

  • Hi Crosley,
    Das isch echt e Frechheit was die Regierig da wieder ablaht.. Überlege grade öb ich ned en Läserbrief wett schriibe, denn in Zug wird alles was ned 0815 Sport isch konsequent blockt (siehe bspw auch Finanzierigshilf für'd Skatehall)


    Tja die hend wohl lieber übergwichtigi Sozial verarmtii oder uf de Rössliwise kiffendi Jugendlichi anstatt Sporttriebendi zfriedni Chind....
    Anstatt me mol Zug nebst Finanzplatz auf für Lebensqualität und Tourismus echli förderet...


    Gruess
    Sprecks57


    P.S. Üs Kiters wirds aber wohl ned treffe solang keine mischt baut, denn wenns Wetter für Eus stimmt hesch die Pseudosegler wo nume mittem Campinggrill ufe See gönd eh ned ufem Wasser.