Beiträge von mkgmbh

    Salute Cliver; Du chöntsch dich no bi mier aschlüsse, bin aber no nie in Beauduc gsi. Ich han mini interesse scho bi de andere im Forum agmolde, het sich aber bis jetzt niemerd gmolde. :oops:
    Wenn Du dich in Beauduc uskennsch chasch Du bi mier mitfahre. (Isch aber no nid ganz sicher das ich gange.!)
    Bi inträsse chasch mer die genaue Date dure gä, denn chönt mer zäme luege. Bin eigentlich für alles rächt offe.
    Gruess Tömy :wink:

    Re: Beauduc :)


    Salute, merci für dis mail, der Link und Bilder gsend richtig guet us, wens Wätter no mitspielt isch das sicher ä Reis wärt.
    Wie sind ier den Organisiert?
    Chan mer bi Euch no mitmache oder isch das ä Club mit Bitrag und allem drum und dra? Ich bin zwar bi dä Eidgenosse Mitglied, aber das heisst ja nid das ier äs Openhaus sind.
    Chasch mer chli meh über das Vorha verzelle?
    Gruess Tomy :lol:

    Hallo Leute;
    Wo ist bitte Beauduc? Kann mich jemand kurz aufklären, würde auch gerne vorbei schauen, aber ich müsste wissen wo dieser Ort ist.
    Würde mich freuen wenn man sich am Wasser an diesem unbekannten Ort treffen könnte, hört sich nicht schlecht an.
    Grüsse aus dem Baselbiet.