Beiträge von daisyy

    naja, nach dem ich Geschter meh oder weniger vergäbe uf Zug g'fahre ben *grumel*....


    wie gsehts denne jetzt us? Livcam Pic's zeige Wind (aber isch halt schwehr schätze wie viil Wend be so chliine Bildli).


    Rich, besch scho am rippe?


    Grüsse
    Crosley

    also heute kann ich nicht :evil:!
    Aber für Morgen werde ich wohl gleich mein Schirm einpacken und hoffen das ich am Feierabend bei euch in Zug noch zu einer kleinen Session kommen.... wär ja gediiiigen :D!
    Donnerstag sieht ja sogar sehr gut aus, wobie da dann sicher auch schon etwas Regen dabei ist, also ich denke der Mittwoch könnte gut werden!


    Gruss
    Crosley (in hoffnungvoller Erwartung :wink: )

    hallo wim & welcome!


    Jo auso im Bus häts glaub kei Platz me (oder claudio?), aber De Rich hät no öppis vomene Kolleg gseit wo sälber wot fahre, vellecht chasch det mitfahre, oder du chunsch grad met de geine "Bandi" und denn chöne der jo au es Auto fülle! Wie gseit han no zwei chliini Zält falls öpper no eis zom übernachet brucht.


    hej no 1 1/2 Weeks! yea! :D :twisted: :D

    ja super! :D


    Auso luege mer denn no wägem Wätter paar Täg vorhär und fixe denn ufgrund vom Wätterbricht a welli Beach mer wänd :D !


    @Rich
    Häsch no es Brunotti-Schnittli wot chöntsch zuesätzlech mitnäh, han jo nur mis Longboard :wink: und es wär no fett öppis anders z'brobiere.... (muess aber nöd sii)


    Hej, mich vergässe... :!: Du glaubsch gar nöd wie schnell mis Fiatli chan fahre wenns muess sii :twisted: :wink:

    jo auso ich wörd schösch weder uf em Transitparkplatz be Rothrischt warte (sägemer so ab 05.30h). De liit för üch uf em Wäg----> Autobahn A1 Richtig Bern/Geneve / Ausfahrt Rothrischt und de grad uf de rächte Siite am Ändi vo de Usfahrt hät's en Transitparkplatz (deht chan i mis Auto bes am Sunntig guet lo stoh).


    Partyzält (oder gemäss Claudio "Bierzält" :wink: ) chan i au mitnäh. Aber wäg de Feschtbänk/Tisch müemmer no öppis organisiere, well die sind in Züri (im Gschäft) und i bring die nöd i mis Auto. Chönnt me die vorgängig schu do in Züri met em Bus cho hole oder mümmer öppis anders mache??? Claudio, besch mol in Züri met em Bus?


    Jo wird sicher suuuper, freu mi au!
    Öbrigens hämmer en Plan B falls Wätter widererwartet nöd so guet sött sii i de Vorhärsag für Frankriich (zwiifle zwar nöd a Dinere B'stellig RipinRich :wink: ). Alternative? I han jo die Täg def. als Frei igä und muess si nä, es spillt also kei Rolle wo mer Schlussändlich göhnd go rippe, hauptsach mer gönd!


    Grüesse
    Crosley

    Hallo Fiona


    Ja RippinRich hat schon Recht, Westschweiz (Neuenburger- und Bielersee) sind wohl am zuverlässigsten.
    Übrigens, ist es eigentlich auf dem Murtensee erlaubt zu kiten oder nicht (fand nichts unter Spots über den Murtensee)?? Heute sah ich auf einer LiveCam jedenfalls einpaar Surfer auf dem Murten mit zimmlich "speed"!
    Aufgrund Deiner wohnort's Angabe, gehe ich dafon aus, dass Dich der Hallwylersee und Balderggersee noch interessieren könnte. Leider ist es aber auf beiden Seen verboten zu kiten (gibt ne zimmlich deftige Busse :evil: ).
    Den Sempachersee kenne ich leider überhaupt nicht, könnte aber evt. bei Westwind oder Föhn funktionieren... müsste mal ein "Lokal" was dazu sagen.


    Grüsse Crosley


    PS: Du schreibst: "leider kite ich nicht allzu oft in der Schweiz", ja wo kitest Du denn sonst (nur zu Besuch bei uns im schweizer Ländle?*neugier* :wink:)

    Jo auso ben au lieber für Do-Morge. Mir chöne jo wörklich Frühe go (5.00 oder so)...


    sletscht mol wo mer am Mi-Obig gange sind, isch zwar ok gsii, aber best mol deht bisch und denne no s'Züg ufbaue isch jo scho fascht Morge! Und denn besch de ganz Tag zemmli drue wellt nüt gschlafe häsch. Aber schlussändlich schlüss ich mich eifach a, hauptsach mir chöme no zum rippe :D

    han jetzt min kaffi gha - sött weder uf de höchi sii :wink:


    jo luegemer mol wer denn alles no chunt und denne chöne mer logistik no plane!


    Die 2 Zält won i no ha, sind chlii zum drunder sitze. Aber i hät no es Partyzält won i chönt mitnäh. Wär eifach es Dach ca. 2.5mx2.5m ufere Höchi vo 2.20m. Siitewänd sind aber alli offe (zemmli windig also, aber troche falls es echli sött feucht wärde.... aber mir händ jo schön Wätter!) Und falls mer en Bus hätte, han i no en lange Tisch und Bänk (die göhnd aber def. nöd in mi Fiat!)
    Chöne de jo no luege.


    Auso cooooool, freu mi mega!
    Gruss
    Crosley

    hej jetzt chum i is grüble; "den isch scho Herbscht" seisch Du... Du redsch demfall nöd vo DERE Woche (9.-12.9)???


    Ouu man! I ben glaub nonig wörklich wach sorry :mrgreen: ! Isch es richtig das der vom 29.9-03.10 wänd go (i glaub jetzt kapier is denn au no :roll: )!


    Jo auso denn wärs perfekt, chämti au!
    Chan volgendes biete. Es Auto (leider nur es chlises fiatli :D ), ohni Materia 3te guet Platz, mit Material nur 2te (und schu äng!).
    Es Zält, 2te guet Platz 3te äng, aber deför sichers schön warm :wink: ).
    Han no 2 Zält im Gschäft (für je 1 Person mit gnue Platz, falls der Bedarf händ).


    Gruss
    Crosley (doch noch am rippen, dieses Jahr :D )

    Hi Rich


    Danke, jo mis Bei isch jetzt ändlich guet :D ond i wott weder ufs Wasser *yeaaaa*!!!
    Han i schu befürchtet :wink: , dass der die Woche göhnd. I ben ebe die Woche alleige im Gschäft und chan dorom nöd weg :evil: :evil: :evil: !
    Hän der vor im Herbscht nomol z'go? I han no 3 Täg Ferie won i mues "verbrötle" :D !


    Wünsch ech allene scho mol vöu Spass und i hoffe s'nächschti mol denne weder!


    Gruess
    Crosley (wird wohl gegen Ende der Woche zimmlich wehmütig an euch denken :wink: )

    etwas sprachlos... aber da MUSS ich einfach mitreden!


    Luke
    Ja auso einfach schnell zu meinen Daten (nicht das Du es mit einem Anonymus zu tun hast).
    - 1.82m
    - 83kg
    - 31 Jahre
    - absolut keine Kampfsportarten oder ähnliche Fähigkeiten
    - Wohnort Aarau (am Badergässli)
    - und denn Rest siehst Du auf dem Foto (so bin ich auch am See sofort zu erkenen!)
    - war schon 2 mal an einem Kurs (war wohl zu blöd um nach dem 1. Kurs schon alles zu können :wink: )
    - bin zu 100% dafür, dass man
    einen besuchen sollte


    Wollte eigentlich auch noch mein Maul aufreissen. Aber schlussendlich lass ich das jetzt einfach mal, hab aber einfach 3 Fragen an Dich die mich persönlich interessieren (aus reiner Neugier).
    Woher kommt die Aggression gegenüber den Ratschlägen von Leuten die den Sport schon kennen (irgendwann gehörst Du ja dann auch zu denen... wenn Du es überlebst). Kann es für Dich nicht auch einfach eine Hilfe sein (ein Ratschlag muss ja nicht gleich immer eine Bevormundung sein)?
    Du hast 6 Jahre Muy-Thai trainiert und dass ohne Schule ohne Kurs, so ganz alleine für Dich????... mit Videokursen???.... oh nein, dass wär ja dann auch eine Form von Kurs und dagegen bist Du ja.... oder warst Du wenigstens am Anfang in einer Schule? Aber dann frag ich mich, wiso Du zum Kitesurfen nicht auch eine Schule besuchen willst?
    Du schreibst; ihr achtet stehts darauf niemand zu gefährden (find ich gut). Aber wie willst Du wissen ob Du jemand gefährdest oder nicht, wenn Du den Sport und seine Gefahren noch nicht kennen kannst?


    Gruss
    Crosley

    wieder ein Voraschlag (leider schon wieder von mir, gäb's da nicht noch andere Mitglieder.... na ja, aber da muss ich jetzt wohl durch, habs ja auch angezettelt :wink: )


    Sprecks57, Dein heutiges Postin über das karaoke :P gab mir noch den letzten "Zünder" für den Vorschlag.


    Wie wärs noch mit einem zusätzlichen Kategorie "OffTopic" im Forum? Es gibt ja immer wieder Sachen die wirklich nicht direkt was mit Reisen oder Kiten Wasser/Winter und Markt zu tun haben, die man aber gerne weitergeben würde. Ist der Admin. Aufwand sehr gross dafür oder gibt es andere Gründe wiso man diese Kategorie nicht "aktiviert " (ist ja sonst in vielen Foren zu sehen).


    wäre einfach nice to have, aber sicher kein muss!


    Greeeez
    Crosley 8)

    *mmh*.... nicht wirklich eine neue Idee, aber ich hab da die Idee mit dem Jahresprogramm noch etwas weiter gedacht.
    Also, mann könnte das Jahresprogram ja auch als Flyer drucken und an div. Standorte (z.B. Wohnorte/Stammlockale der Mittglieder oder beim kiten in Silvaplana/Zugersee/Neuenburger usw.) durch Mittglieder verteilen lassen. Nebst dem Jahresprogramm könnte man die Rückseite mit den Sponsoren bedrucken. Diese wären sicher nicht abgeneigt wenn mann sie nicht nur online im Forum sehen könnte (evt. würden sich dadurch auch noch mehr Sponsoren finden).
    Wie teuer so Flyers zum drucken sind habe ich keine Ahnung, aber wenn dadurch etwas mehr Leute von den Kitegenossen erfahren würden und es so mehr Mitglieder geben würde... oder aber die Sponsoren sind auch bereit die Kosten für den Flyer zu übernehmen, da sie ja dann auch vor Ort (wo auch immer) present sind mit ihrem Namen, könnte dies am Schluss doch kostenmässig aufgehen?!?


    Naja mal kucken, gäll :D


    greeeez
    Crosley


    PS:
    michaelkaspar.ch.
    neeee, nicht frustrierend, nur schade :? ... aber die Idee mit der
    Sommertour wär sicher noch cool :D


    sprecks57
    gern geschehen und DANKE für Deinen Support! :D