Beiträge von Nicu

    Hoi Armin!!aber auf ginkites.com sieht das eben nicht so aus!!und der gin uru macht einen sehr guten Eindruck!!!!!aber eben kenne niemanden der gin kennt!!!

    Hoi,kann mir mal jemand erklären wiso man nirgends gin kites kaufen kann??sind die so schlecht??ist doch ein schweizerprodukt??ich finde auf fast keiner Liste von Händlern gin kites!!und schon gar nicht Occasion!!es werden immer etwa von den 3-4gleichen Hersteller kites angeboten!!!hat jemand Erfahrung mit gin tubekits??ich selber habe eine matte von gin und bin sehr zufriden!!

    Hoi alex,danke für deine Antwort!!versuchte dich gerade anzurufen!!bist aber wohl beschäftig!!(0786382747)also den Neopren brauche ich nicht unbedingt und das Board ist,denke ich für mich als anfänger zu klein!!aber die kites könnten gehen wenn der Preis stimmt!!obwohl mir der 13er reichen würde!!

    Hoi zäme!bi fasch kiteafänger!!kitekontrolle gut und paar Meter auf em Brett auch!!aber dass isch de scho grad alles!!sueche e günstige nit elter als 4j usrüschtig!!bi 190cm und 92kg!!wett vorallem am Meer und Comersee go kite!!schweiz isch für beginner jo ziemlich sch.....auso wenn öpper material hett,bitte Mäude!!!

    So,endlich zeit zum schreiben!!sorry,aber war kurz in den feriendanke für di Super antworten und Anregungen.hast du das Board denn noch??oder komme ich zu spät??intresse wäre nach wie vor da!!

    Hmmm,ig ha mer ebe so 150fr vorgestellt!!aber mir isch au klar dass es äuä zwenig isch für di!!ig würdis aber au cho abhole,jenachdäm wo das wohnsch!!ig bi mer aber au nit so sicher öpp das würklech geignet isch für mi,da du jo Geschribe hesch es Sig bis 80kg!!wär jo schade wenns mer de grad würd verbräche!!

    Hey,merci fü mau für dini Antwort .ig bi i de summerferie 4std ir kiteschuel gsi!dr schirm cha ni rächt guet kontrolliere,und mit em Board chumi au zum Wasser us und cha 10m Fahre!!!!aber das isch de scho au grad alles!aber jetz wie witer??no mau ir Schweiz i ne Schule??ig bi sehr unsicher was das ganze kite anbelangt!!oder würd mer süsch öpper witerhälfe damit ig Theorie und Praxis cha festige!

    Hoi zäme.ha dä Summer mit kite agfange!!würd gärn mit öpperem über s'kite rede!!sett no Hufe Tipps und erfahrigswärte ha!was für'n schirm?weli grössi Etc. Gärn per Tel.oder bime ne gemeinsame bierli!!region mittelland!!