Beiträge von kneubi

    Zitat von Niels

    hmm, april oder mai kämme ich auch nach holland oder frankreich. kann mir jemand sagen wie teuer das kommt?
    habe letzten sommer in sardinien, porto pollo den anfängerkurs gemacht und es war super. na ja body drag -> hust schluck, aber dann auf dem brett... wow. darum will diese jahr umbedingt weitermachen und bin um jeden hinweis dankbar :D


    in sardinie? mann döt häre willi au amol! mueni mer gad merke...porto polle...aso isch d schuel guet gsi döt? wo/wie häsch das buecht?
    und vom ort/dorf här, wie ischs so?


    grüsse
    cara

    ..hättest du jetzt juni/juli/august geschrieben, hätt ich spontan ja gesagt, weil ich habe vor, in dieser zeit irgendwo für ein, zwei wochen hinzugehen und einen kurs zu machen (tendiere zu rhodos, weil auf den kanarischen war ich letztes jahr schon)


    naja vielleicht schwirrt ja sonst jemand hier rum, der ähnliches wie ich vorhat und man sich zusammentun könnte?


    grüsse
    cara

    also danke schomol für euri tipps :)
    i ha ebe do sone schuel z rhodos gseh wo no guet töönt (http://www.airtime.at) und weni goh dänn gangi gad öppe zwei wuche (dasi dänn au schö bru bin, hehe, nei seich)


    ebe vo eu isch no niemer döt gsi oder kennt die schuel und weiss obs au würkli gueti lehrer sind döt?


    oder cha öpper gad vo sus amene ideale afängerort/schuel verzelle, womme nöd allzu lang mue flüge und wo au d landschaft usw. no schön azluege isch?

    thanx a lot! i däm fall muemer kei super-sport-maschine sii, zum ä chance ha, da chöne z lerne?


    ja i glaub das wirdi gnau mache....hauptsach i däm camp wo au immer i dänn wird goh, häts nöd zvill lüt und gnueg platz für jede (bim wellerite isch da sone sach gsi,s hät a paar zämestööss ge vo lüt i üsere gruppe, und da hät mi au nöd gad muetiger gmacht...)


    aber i glaub dämfall weissi jetz wieni mini summerferi da johr chönt gstalte :)

    hi leute
    ich bin mir so schüüch am überlegen ob ich diesen sommer mal in so ein camp gehen soll. hab da was in rhodos gesehen, das noch interessant tönt. anybody been there?
    und überhaupt, zerscht mal, wie schwer ist es kitesurfen zu lernen, wie lange braucht das etwa? (ich kann noch grad gar nix und weiss nix) muss man da extrem adrenalin- und risikofreudig sein? (wellenreiten letzten sommer hat nicht so geklappt, lag wohl daran, dass ich ein wenig zu ängstlich war, snow- und wakeboarden is aber kein problem)
    oder ist im allgemeinen gesehen windsurfen einfacher zu lernen, bis man so zumindest ein paar meter auf dem wasser "stehen" kann ohne dass man gleich alle paar meter vom brett fliegt?


    so, das zu mine froge, jetz bini gspannt was ör so antworted :)
    thx
    cara