Beiträge von loodi

    Hallo Zusammen,


    bin auf der Suche nach einem günstigen Starkwindkite. Komplett wäre schön.
    Wer hat noch was rumliegen???


    Danke für eure Angebote
    matt


    Edit: danke für alle Angebote! Hab was gefunden :D

    isch da scho mal adisskutiert worde...


    und wie wär bordeaux/lacanaux (e knappi stund usenand mitem charre)? erst eimal dete gsi, nöd würkli wind gha, aber das isch bi mir immer so... lacanaux isch au zum welleriite cool, bordeaux isch au na e witzigi stadt.


    vill spass uf all fäll!!
    matt

    Salut Zäme,


    isch wieder mal ziit zum usem büro usecho :!:
    han denkt lacanau wär mal was (ca 7.10.-16.10.), het öper infos? wie gsehts mit dene see im hinderland us, dörf me det kite? bim einte gits glaub en ischränkig dur di lokali schuel, right?
    sustigi empfehlige am ade atlantik-küste?


    SOL: bisch jetzt eigentlich bide dune de pyla gsi?


    merci für eui hilf,
    take care
    matt

    Bertram
    Morgen? Bei diesem Wetter? Wie wärs denn morgen nach F und Do nach Silvaplana, liegt ja quasi am Weg :wink:
    Wie gehst du hoch? Sonst könnten wir ja gemeinsam fahren, melde dich mal: 078/812 69 78


    @Feensturm/Roy: schon konkretere Pläne wegen F?


    take care
    matt

    Beauduc...


    ...isch immer guet :D
    Silvaplana het für mich Vorrang, da mich det es gleitets Training erwartet (Fortschritt ahoi!). Aber au für das brüchtis Wind...melde mich morn mal, nach usführlicher Konsultation vo Wetterbricht... so chli agnehmi Temperature wäred ja scho nöd schlecht.


    cu soon
    matt

    beauduc??


    Salut Zäme,


    ok, nöd bsunders kreativ ;) trotzdem: gächt ev nach beauduc. da ich ab di sowieso e wuche go climbe gange in süd-F. aber nanig ganz entschiede.


    oder a was hesch du denkt Rich?


    take care
    matt

    Ciao Zäme,


    isch öper das WE am Comer? Wett sehr gern abe, wür mich aber gern öperem aschlüsse wod Verhältnis chli kennt und natürlich au das ich nöd eleige muen ga :?
    isch Gera Lario immer na empfehlenswert?


    Merci für Tipps und bis bald,
    matt

    Gabel???


    noch was: hat jemand noch eine gabel (so ein teil zum essen...) gesehen welche nicht ihm gehört?? wäre noch froh, da ich auch das ding von jemanden ausgeliehen habe für beauduc.


    @warmduscher-diskussion: aber so richtig buddle mueme scho nume, wäme es büssli im sand versenkt


    und danke na für all material-agebot
    matt

    guete morge glichfalls!


    yep, wieder im büro... cooli sach gsi det une! und merci villmal na, fürd rücksichtnahm, uswieche und verständnis gägenüber dä afänger!!
    bis zude nöchste session.


    cu matt


    PS: wenn öper grad na günstigs material (halt e kompletti usrüstig...) hetti zum verkaufe, bin uf de suechi und dankbar für tips!


    PPS: schicked mir doch eui pics uf cd (ev webspace, mal luege hüt abig), dänn wür ich all sammle und dänn wieder verteile.

    Danke für eure Antworten!! Holland tönt sehr gut, aber ich als Warmduscher warte da lieber bis im Sommer ;) Dann komm ich aber gerne mit!
    Klar ist El Gouna nicht vor der Haustüre, aber günstig und wenig Zeitverschiebung (und näher als BRA und Hawaii, was mir auch schon empfohlen wurde, aber nicht mit mir für eine Woche...).


    Bis bald, Gruess
    matt

    Hallo!


    Würde gerne Ende Februar o. im März irgendwo Kiten gehen (1 Woche, "in der Nähe"). Hab erst einen Schnupperkurs gemacht, bin daher auf eine Schule angewiesen. Kenne auch noch keine Kiter :( Daher: Hat jemand Lust mitzukommen? Könnt ich mich bei jemanden anschliessen?
    Was habt ihr für Empfehlungen? Hab mal Infos zu El Gouna, Djerba und Fuerte gefunden. Tendiere schwer dazu ein Pauschalangebot eines "normalen" Reiseverantalters zu buchen und dann Schule vor Ort, glaube das kommt günstiger.


    thx für eure Kommentare!
    matt