Beiträge von Danja

    Merci Susanne


    Ich uf Englisch schriebä :lol: dän chani grad Türkisch.
    Aber Ok ich versuächs.


    Thank you verymanytimes gäl

    O Susanna


    Bisch du immer no in Cabo Verde ??? Du Glückspilz. Isch d'Saison guät gsieh? Bi welärä Station schaf oder häsch ? Plant Surf? Päde, Willi, Sydney?
    Cool än Türk wo Kitet das währ natürlich Concret gut wän du mir chasch EMail Adräss düräwachsä lah vum Taner.


    Dankädankä Rippin für dini Windprognosä in Unterhosä, wo hi isch eigendlich egal äs müäss ha; Wind, ächli Animation für Kidis und än Animateur für d'Frau :) .


    Muäss doch sicher möglich sie in Turki
    Gruss Roy

    Hilfe !


    Ich muss im Herbst in die Türkei :mrgreen: Gonkret Mann


    Kennt da jemand einen Kitspot?? Oder weisch du wo es gibt Wind dort?


    Bitte sagen du mir ?


    Gruss Roy

    Ciao Dänu


    Alles klar so han ich mir das au Vorgstellt.


    Aber das Pumpzuäbehör isch nöd däbie gsieh !? :lol: Chan ich das nachbestellä, isch das Lagerwahre?


    gruss roy

    Sali Dani


    Kännä dä Marco vom Comer nöd bin aber au grad detä gsieh.


    Han ä Frag a dich betrifft Recon 2, du känsch dich doch da us !?


    Bin jetzt 3 Tag mit äm neuä CO2 gflogä, han au mal Recon usglöst und dän au easy ufäm Wasser notdürftig wider zämä bracht zum zrugfahrä. Isch geil funktioniert guät, aber känsch du no än Trick wiä mär dä Splintä easy inäbringt ? Han mir fast dä Dummä brochä. Und isch äs normal das bim Bag s'Loch unä isch? Oder sind mini Gurtä falsch anägnäht?
    Aber suscht isch dä Kit freute!!! :shock: :D

    Sali Bit


    Hey ich finde es Hip das du deinen kleinen an einen richtigen Shorebreak gewöhnen möchtest man kann damit nicht früh genug anfangen :D


    Allso wen du eine flote Betreuerin für dein Junior suchst dan am ehesten im Hotel Morabeza das ist das luxeriöseste auf Sal bietet glaub am meisten wird aber ein Bazen mehr kosten. Oder weiter unten an SM-Beach hat es ein All Includet Italobadetouris Hotel die machen ja auch Bambinis. Trotzdem glaube ich das den Junior ein alleinunterhalter sein muss den viele TourisGspändli wird er dort nicht finden.


    Nimm grosse Flügeli für Junior mit damit er im Shorebreak ein Biz oben bleibt :D nein Spass zwischen den Wellen ist es flach :) und dan kommen 6-7 oder 10 im 10 min. ritmus :shock:


    gruss roy

    Aloha Büämli


    Chuma grad vu detä :lol: Insel SAL Leider 2 Wuchä mal wider än usergwöndlichi Wätterlag gha. Aber Seson hät jetzt definitiv agfangä und äs chund nur no besser. Dedä gits megä geili Plätzli zum Kitä z.B Shark-Beay mega Baech, Siteshort, muäsch eifach luägä das wäns dunklet usem Wasser chunsch wil dän chömet diä Kuscheltieärli fürä. Mit äm Pikup 15 Euro hi und zrug. Dän Ponta Breta eine vu dä bestä Wälläspots uf derä Chuglä (dä Windsurf Wälläwälmeister vu Hawai wohnt jetzt au in Sal) wän Sie lauft. Aber dän Garamba :shock: chasch mit laufä oder Taxi oder mit dä Geis (Velo) machä. Super Beach Santa Maria Sideshort Wind umso witer ab du chunsch Onshort mit Wälä. Oder bi dä Planet Surf Station bi Lem Bedje au ä geils Strändli mit Seidoffsohrt Wind aber links au ä schöni Wällä und wäns dedä nöd packsch baybay si you in Brasil. Meistens 4-6 Bft mängisch gits au meh oder sogar Sandsturm dän gsehsch din Kite nümä. Hotel Lem Bedje isch Couboy Style und Cools Peepel.
    AAAAAAAAA chumä glaub au wider.


    Hang Loose


    PS; i dem Kite Mag oder Kiteboarding söll än Bricht cho über Cabo Verde