Beiträge von Danja

    Ich AERGERE :twisted: :twisted: :twisted: mich Total über diese Auflagen !!! Mit dem Boot OK, aber nur 2 Kiter dan neben dem Käpten noch eine Marionette, Boot angemeldet und Registriert bis auf die Unterhosen, Fucket !
    Wer kann mit diesen Auflagen auf den See?!
    Ich mag dir Jodok es Gönnen wenn du da alleine rumdüsen kannst und ich habe so das Gefühl das die Verhandlungen auf das geziehlt wurden !?
    Jedenfalls kommt beim normal Genossen nicht richtig Feststimmung auf wen er vom Ufer muss zuschauen.


    Sorry ich musste mal s'Ventil aufmachen.

    Aloha Jungs


    Sorry es hat mit dem Gardasee nicht geklappt war am Comer. 5-6 Stunden Chärälä für 3 Tage, wahr für meine Jungs zu weit. Sonntag, Montag Nordwind ging nicht, gestern Südwest aber 20-iger Wind.


    Scheiss Sommer :evil:


    Gruss Roy

    Da mir diese Nordströmungen langsam auf den Sack gehen :evil:
    gedenke ich weiter in den Süden vorzustossen.


    Geht einer von euch regelmässig an den Gardasee? Kann mir einer den besten, schnellsten Weg ohne Stau erklähren!?


    Von Chur aus über St. Moriz - Tirano ??? Oder über Splügen ??? Oder durchs Loch ???


    Werweissesweissesjemandwerweisses ???

    Ciao Petro


    Du als InternetGURU kennst du gute links du Talamone? (Map, Infrastrukur, Campin ect.)


    Würd mich auch mal gluschtä han nur guäts ghört.


    ciao tuti

    Ciao Tuti


    Hatte schon Angst das Feensturm uns meinte, mit nicht in der Zone Kiten und so, aber Sisikon ist noch drin :D .


    Gruss


    kommen wir jetzt ins Guinessbuch?

    mal luägä wiäs chunt mit äm Wind?! Wän ich am Sunntig nöd an Comer gangä, jeti vieleicht am Mäntig schnäll an Silvaplaner, chönd dich ufladä in Klatbrunn isch kein grossä umwäg ussert du wohnsch i där Wängi obä.


    gruss an Kaltbrunn

    Täglich NZZWindfinderSFDRSMeteo + Vortagesstatistik x Erfahrungswert= Dieses Wochenende nix Silvaplana, event ab So Comer, morgen Neuenburger.


    Es gibt aber noch andere See dä würde, wen man dürfte, wo schon, eben 8)


    Wie währe es mit fischen? Kombiniert mit Incocnito Artgenossenüberzeugungsarbeit.


    Gruss Roy

    Ciao Milikiter


    was isch Mili?


    Ja ich gangä aber erst am Sunntig Morgä abä. Am Sunntig chönts klappä nach Prognossä söll dä Nordwind am Morgä zämmägheiä. Bliebä sicher bis Mo oder Di.


    Wer hät mini Kitehosä? 8) Letscht Frietig bi La Punta am Haag hangä lo. Sind 3/4 Grau/blau Kiteshop.ch
    Gibt Sicher äs Finderbiär

    Ciao Helloween


    Wind isch supi gsieh vorallem am DO. und Fr. :D


    Aber bi La Punta händ Naturschützer-Vogelfründä jetzt defenitiv s'Strändli gschlossä das heisst alli am vordärä Strand (oder au Strändli) detä händ sich Bäum au wider öpä än Kite chönä Chrallä. Und wän Badesaion losgaht wird dä Strand uf fascht alles gschlossä :evil:


    Bisch du mit äm Boot usä uf dä Urner oder vum Gumpisch?


    gruss roy

    Aloha Genossä


    Ich fahrä Mornmorgä an Comer. Vum oberä Zürisee über Chur, Splügä
    Will öbä einä mitfahrä?


    Fahrä Bleifrei :lol:

    Genossä


    Gangä morn Morgä an Comer dä Silverplaner isch mir z'brrrrrr, will einä mitfahrä?


    Fahrä vom oberä Zürisee über Splügä. Muäss aber am Frietig abig wider Hei gangä dän aber am Sunntig wider abä bis Mo. oder Di.


    Fahrä bleifrei oder bliefrie

    Ciao Delta


    118 Aufrufe häsch gseh? Alli wänts wüssä, aber ich glaubä vu den Härtä wo scho gsieh sind chan no keinä d'Finger wider bewegä.
    Ich hebä vorussichtlich mal am Do. dä grossi Zechä inä gib dän bescheid gäl.


    gruss Roy