el gouna...egypte!!? geht jemand nächste woche?

  • ....jippie ich fliege seit 4 jahren wieder einmal....



    vielleicht hat ein forum-genosse auch für nächste woche gebucht...!?


    fliege am freitag abend ab zürich....


    ...man i freu mi

  • ins hotel mövenpic....5stern, bi no nie imene sone hotel gsi, aber ischs günschtigscht lastminute agebot gsi wo i gfunda ha!


    nur es wücheli....dör nöd zlang fähla bim schaffa!

  • Bini au gsi...isch superschöööööööö...weiss ned wieviel lüüt es jetzt hett, bi mir hetts 40% Uslaschtig gha.
    Uf all Fäll hesch dert öppe en riisige stehlagune wo supercool isch zum Kite.


    Chlini Tips: Umbedingt WucheBusticket neh. Chuscht umgrechnet 2 Franke und dermit chasch in ganz ElGouna mit de Shuttles umeheize.
    Nüt im Hotel chaufe...isch im schnitt 3x türer als im Downtown. Gilt bsunders für Esse, Wasser & Sunnecreme.


    Zum Ässe: Downtown oder Marina...git eigentlich überall guets ässe und isch au keis Problem vo de Verträglichkeit. Im Downtown zahlsch im Schnitt EPF 40 (CHF 8) für es guets Abigässe mit Vorspies, Hauptgang und halbe Liter Bier :)


    Direkt am HotelStrand findsch au Kitestation vo de Kitepeople. Sind 2 Öschtricher (Dani & Adriano) und en Schwizer Silvain. Er isch ersch grad cho, kennen drum ned aber die andere beide sind super Zwägi. Hüfig isch au no dNoemi dert...e Thunere ;)


    Susch gits no Mangrovy Beach a de Marina. dert isch au sehr cool zum Kite...allerdngs hetts dert meh Kiter ufem Wasser.
    So ich chönnt jetzt no Stunde verzelle aber Du wotsch ja au was entdecke...


    Gruess Sprecks57