Back from El Gouna

  • So Hi allerseits, :lol:
    melde mich mal wieder zrugg us Ägypte....es isch de absoluti Hammer gsi. 1 Wuche lang perfekti Bedingige und damit jede Tag ufem Wasser. En Flachwasserlagune mitteme Usmass vo fasch eme Kilometer uf öppe 400 Meter, türkiesfarbes warmes Wasser...WOW eifach de Hammer.
    Bin ja bim Mövenpick Resort gsi, wos en eigeni Kitestation git (kitepeople), supercooli Sieche dert und Top Material (vo North, Slingshot & Fanatic)
    Insgesamt würklich en Traum.
    El Gouna selbscht isch ned unbedingt öppis für Lüüt wo Party sueched, da isch me in Hurgahada wohl besser bedient, sondern eher öppis für Erholigssuechendi und ebe Wassersoprtler.
    Näbe de Mövenpick Lagune (wo eigentlich nume Mövi Gäscht sind, und dementsprechend au wenig Kiter) gits no Mangroovy Beach. Hett halt aber scho immer meh Lüüt ufem Wasser.
    Abschlüssend chan ich also säge, dass es absolut empfehlenswert isch....


    Gruess
    Sprecks57

  • Hi Aky,
    Magawish isch in Hurgada. Dert hetts d'Kitestation vo ColonaWatersports. Wenn Du chli im kitesurfing Kiel Forum luegsch sind die meischte vo dere eigentlich recht begeischteret.
    Allerdings hesch Du in Hurgada än schräg uflandige Wind. In El Gouna hesch absolut perfekti Sideshore.
    De Wind dreht im Verlauf Abig als echli (Chund meh vo de Wüeschti her). In El Gouna heisst das, dass er ganz liecht ablandig wird, in Hurgada isch er denn echli weniger uflandig.


    Wie Hurgada susch isch chan ich Dir ned gross säge. Isch aber halt voll Touri mit eim Hotelklotz nebem andere und extrem viel Russische Tourischte.
    Also wenn Du noni fix planed hesch würd ich echt mal El Gouna oder susch Safaga is Aug fasse. Isch halt eifach noni so überloffe....


    Gruess
    SPrecks57

  • Aso mir sind letscht johr bim magawisch am Kite gsi! und da mit em uflandige wind chani aso nid bestätige! immer perfekt sideshore gsi!


    gönd au da johr ide 2. juli wuchewieder für 14 Täg det abe :)


    mfg domi

  • Zitat von Daniel Rey

    nach Hurghada würde ich wenn möglich nicht mehr gehen. Ist mega böig, auch beim Magawish...


    El gouna ist der Hammer.



    War letztes Jahr eine Woche in Hurghada (Webpage: http://www.tommy-friedl.com). Der Wind war zwar schräg auflandig, deshalb aber auch nicht böig, ausser gegen Abend. Bin meistens einen 16 er geflogen.


    Hurghada selbst ist sicher Geschmacksache. Bzgl. Partys kommt auf seine Rechnung.


    Kitmats