Lets make it happen again

  • Na wenn passts denn- eh? 0

    Jenossen 8)


    Es wird Zeit sich langsam über das erste Clubweekend Gedanken zu machen. Da ich es, wie Ihr sicher auch, fast nicht mehr erwarten kann aufs Wasser zu kommen, bietet sich Ostern mit 2 bezahlten freien Tagen doch optimal dafür an :D


    Je nach Wind & Wetter geht es wieder nach Holland oder nach Südfrankreich- wird wie immer kurzfristig entschieden. In Holland wird es um diese Jahreszeit jedoch noch recht "frisch" sein- was uns jedoch "kalt" lässe :lol:


    Also checkt mal die Daten


    Greetz
    Rich

  • hmmm.....


    ich wär am liäbschte vom 25. - 29. däbii.


    über oschtere bin ich no am snowkite in silvaplana oder uf äm bernina.
    das isch def. z'früeh.


    und im april han ich än cheibe stress.


    und einewäg isch es ändi mai in holland scho ächli wärmer.
    obwohl mir eigentlich im früelig no nie händ müesse früre.


    hoffetlich klapp's....


    greetz ivo.



    ps. mer sött uf das datum au chöne vote.

  • Hallo Rich!


    Ja keine Frage, wenn's passt, bin ich dabei - kann euch doch nicht die ganzen Chicken im Beutel alleine essen lassen (soferns nach France geht) :wink:
    Habe noch keine Terminvorstellungen, aber Ostern sollte bei mir schon mal so gut wie sicher sein!


    Grüesse Crosley
    (seit 28h wieder in der CH - Saukalt *brrrrrrr* :x )

  • Kuuuuul


    Oschtere isch eh scho buecht :wink: - lueged mer denn churzfrischtig halt wer bis denn no mit will fahre.........
    @Crosley-> Falls es Beauduc wür werde- würsch du bitte no am Shop det aalüüte und es Palett Chicken vorbschtelle :lol: :wink: -messi

  • do beni weder


    ciao zusammen,


    ha ets mini operation hender mer, esch ets 14 tag här. be em momänt emmer no a stöck, kite werdi bes zo oschtere eh ned chönne, aber en beauduc esch jo s'letscht mol au me graucht ond chicken gfrässe worde als öppis anders. ha ets die woche physiotherapie agfange ond die hed gmäint es duured schono öppe 4-8 mönet bes ech weder was cha mache :cry: :cry:


    je noch verlauf vo de phyiotherapie chomech au met, för mech natürlech; je spöter mer wördid go desto besser - es häisst jo: DABEISEIN IST ALLES. emmer besser fortgo wie dehäimehocke!! s'büssli wörd sech denn bestimmt au weder lo organisiere... (wenns noni usenand gheit esch)


    Hope to CU soon


    Cheers,



    Claudio

  • Bin natürlich auch dabei... Italien wär ja villeicht auch mal eine Option an Ostern... ich denke Holland ist definitiv noch zu kalt, zumindest für mich. Gibs zu, bin ein "gfröörli"...


    Aber die Spitfires heizen ja auch sicherlich tüchtig ein...

  • Hallo


    Ostern passt gut. Bin gerne auch dabei, wenn’s noch ein Plätzchen frei hat. Gibt’s da irgend eine Möglichkeit Material zu mieten, da ich noch nicht über eigenens Material verfüge. Wäre super, freue mich :lol: .


    Grüsse

  • Jaja, mier lueged denn kurz vor mer gönd wer will mitcho und wi mers mit em fahre mached....chunt scho guet :wink:


    Vo wäge Material miete:
    -Holland-> wär keis Problem
    -Beauduc-> no chance!


    Wür der vorschla da öppis z miete ... oder villicht chasch au vo öpperem Teschtkites mit ne oder so....
    Check für Mieti/Teschtmaterial mal:


    kitesurfshop.ch
    ant.ch
    ....oder so


    Wirsch aber sicher au d Glägeheit ha mal di neue oberfette Caution Sptifires z teschte vom SOL-man. Ich scho fescht froid :P


    Greetz :idea:

  • Bin au debii


    Hallo Mitenand


    Ich wür gern am 15-16mai gaa. min brüeder wäri au no debii.
    @solman de isch es z holland au wider e chli wärmer.;-) und helevoutsluis isch no immer es reisli wert gsii.
    Ueber ostere bini uf sal. ha scho immer vonem saisonstart i wärmere gefilde träumt und det hets hammer Wind!
    herb Wenn ich einen dicken Neopren hätte würde ich ihn dir auslehnen; und du gibst mir deine Badehose ;)
    Auf jeden Fall freue ich mich auf ein Gediegenes Genossen Weekend danach! Und briched euch nüt


    Greetz


    simon



    claudio Ha übrigens grad vo 11monet s crüzband operiert. Die Ziit nach de OP hani recht hart und müehsam gfunde. Aber wemmer ja wider wott kitesurfe hedmer au en super motivation i de reha.. ;)
    öppe 4 monet nach de OP hani s erscht mal wider chönne Kite.
    Snowboarde so nach 8 monet.
    Wo hends dir d sehne für s Ersatzband usegschnitte? Pattella oder am Bei Siitwärts? Gueti Gehnesig und keep care


    wünscht simon

  • chnü


    ciao simon,


    messi för dini wönsch. be mer hends d'patellasehne gno. be der?


    gäil, du hesch scho noch 4 mönet weder chönne kite... :P :P aber wieso erscht noch 8 mönet snowboarde (esch doch öppe s'gliche vo de belaschtige här!?!? :?: interässihalber, wi esches söscht so metem chnü en sache sport (schnelli rechtigswächel ond so), alles weder so wi vorhär? hesch ke gfühlsstörige meh uf de huut? alles froge wo du secher au gha hesch noch de op he?


    greetz,


    claudio

  • Also, mini Trips gsehn ich öppe eso:


    I mim SOL-Mobil häts jewiils 5 Mitfahrglegeheite. Wird jewiils ca. 200 Stutz pro Nase a Benzin/Wegzoll etc. choschte.


    1. Reise Frankreich Beauduc
    Abreise: Mittwoch 23. März abends oder Donnerstag früh morgens
    Rückreise: Montag: 28 März


    2. Reise Holland
    Abreise: Mittwoch 11. Mai abends
    Rückreise: Montag 16. Mai


    3. Reise Brasilien
    Fly&Kite Santa Catarina. Kiten und Gleitschirmfliegen mit SOL Sports irgendwann November.


    Die 2. Reis Holland fällt bei mir ins Wasser, da ich vom 4-18 Juli für 2 Wochen nach Dune de Pyla fahre. Yeah... thats the spot for me!! An der grössten Düne Europas mit dem Gleitschirm soaren und spielen...und davor oder danach im Ozean kiten...

  • Alles im grünen Bereich


    Hey Claudio


    Bi mir hends au d Pattella Sehne usegnoh. Bi drum mit anderne i de Physio gsii und di sind no einiges schneller gsii (Seitensehne). Ich han eifach s gfühl gha, dass bim kite sanfteri drück und schläg hesch.. und wen mal abegheisch chasch eifach s brett abgeh.. bim snowboarde isch das ned so eifach ,-) Han eifach ned luscht ghaa mit em frische knie uf iisige pischte öppis z riskiere. so hani gwartet. S kite isch ohni problem gange. Ich denke mer gspürt de scho wenns so wiit isch.. mis problem isch gsii, dasi nach em monet en oberschenkel ghaa ha wie en fiini frau. und s uufbauhtrainig gaht eifach u langsam.. ha der no welle empfehle kreatin z esse.. das söll helfe wider besser det hii z cho wo mer gsii isch.. wär aber optimal wemmer vor de operation chönti d speicher fülle. Inzwische isch d kraft wider voll da. einzig d beweglichkeit (immer voll draabliibe) isch nonig wie früener... das heisst weni id hocki gange spannts no.. das betäubte gfühl am knie isch scho chli besser aber immer no recht stark.. aber inzwische hani mi dra gwöhnt.. ;)


    Ich bin eigentli sehr z fride mit em ganze verlauf.. es gaht ab de OP nur no ufwärts.. nacher nie schmerze ghaa und en guete physio wo eim no meh motiviert hed..


    Wünsche Dir uf Jede Fall au dass das wider guet chunt.. und wenns guet chunnt chasch wider alles mache.. (wenn de muet no hesch. ;) )


    Gehnesig wünscht


    simon

  • ...auch Kreuzband...


    Hey Claudio,
    ich wollte dir gute Genesung wünschen für dein Kreuzband! Ich habe mein linkes Knie vor gut einem Jahr fürs gleiche operiert (Patella) Ich bin vorher Snowboard Contests gefahren und habe es auch dabei gerissen. Ich habe nach 6 Monaten mit dem Kiten angefangen (ziemlich intensiv) und es ist gut gegangen. Snowboarden hätte ich aber nicht so früh wieder begonnen, da die Schläge und Belastungen schon härter sind. Ich wollte es nicht aufs Spiel setzen und nochmal reissen, obwohl bei mir die Heilung ausgezeichnet verlaufen ist. Ich habe sehr intensiv Physio gemacht und trainiert (täglich) Dabei hat mir das Bike enorm geholfen. Das kannst du schon sehr früh wieder machen und so verlierst du Kondition und Muskeln nicht. Das Training ist manchmal hart und schmerzhaft, ich weiss...aber Kopf hoch und dran bleiben, es kommt wieder... ich kite im Moment praktisch jeden Tag (arbeite als Kitelehrerin auf Kapverden) und gehe auch praktisch täglich joggen - und das Knie macht tiptop mit!


    Machs gut und Grüsse asu Cabo Verde


    Susanna

  • Sal?


    Wollte eigentlich wieder mal in wärmere Breitengrade über Ostern. Leider wurden meinem Reisepartner die Ferien kurzfristig gestrichen.
    Hat sonst wer Lust auf 2 Wochen SAL ab Ostern???
    http://www.surfreisen.com/voyage_details.php?id=648
    http://www.surfreisen.com/show…4ba72134fc41d88de025e29c3
    (Offerte frisch abgesagt)
    Ansonst hoffe ich auf angenehme Temperaturen in Beaudeuc. ??
    greetz
    Pierre

    <<< flyingfish ¦flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ flyingfish ¦ >>>

  • merci


    danke euch allen für die genesungswünsche und eure erfahrungsberichte!!


    ja, ich weiss ist noch ein langer weg bis zum wieder kiten und aktiv sein. mittlerweile kann ich schon wieder ein bisschen in der gegend herumhumpeln, jeden tag geht es ein bisschen vorwärts... :) jetzt bleibt nur training, training und viel geduld.... (punkto training: BIKEN, werde ich mich wohl mit der Muskelbetriebenen Variante anfreunden müssen, denn für mich war das bis jetzt immer meine Honda mit V-max 250km/h)


    Aber hey, dafür wird dann die erste session noch viel geiler!!! :twisted: :twisted:


    also, besten dank nochmal!!


    cheerio,


    claudio