Kap Verden

  • apropos


    Hy Du.


    Selber dett gsii bini leider au noni. Mir hend eus das aber für die next früehlingsreis uusgsuecht.. ich glaube, das isch es supergedignigs plätzli zum kite.. zimli windig... Aber weli kites ich söll iipacke weisi au noni..



    Greetz und wenn d öppis usegfinsch, denn schrib das doch no bitte..

  • Aloha Büämli


    Chuma grad vu detä :lol: Insel SAL Leider 2 Wuchä mal wider än usergwöndlichi Wätterlag gha. Aber Seson hät jetzt definitiv agfangä und äs chund nur no besser. Dedä gits megä geili Plätzli zum Kitä z.B Shark-Beay mega Baech, Siteshort, muäsch eifach luägä das wäns dunklet usem Wasser chunsch wil dän chömet diä Kuscheltieärli fürä. Mit äm Pikup 15 Euro hi und zrug. Dän Ponta Breta eine vu dä bestä Wälläspots uf derä Chuglä (dä Windsurf Wälläwälmeister vu Hawai wohnt jetzt au in Sal) wän Sie lauft. Aber dän Garamba :shock: chasch mit laufä oder Taxi oder mit dä Geis (Velo) machä. Super Beach Santa Maria Sideshort Wind umso witer ab du chunsch Onshort mit Wälä. Oder bi dä Planet Surf Station bi Lem Bedje au ä geils Strändli mit Seidoffsohrt Wind aber links au ä schöni Wällä und wäns dedä nöd packsch baybay si you in Brasil. Meistens 4-6 Bft mängisch gits au meh oder sogar Sandsturm dän gsehsch din Kite nümä. Hotel Lem Bedje isch Couboy Style und Cools Peepel.
    AAAAAAAAA chumä glaub au wider.


    Hang Loose


    PS; i dem Kite Mag oder Kiteboarding söll än Bricht cho über Cabo Verde

  • CV


    Hallo Reto


    Bin über Weihnachten auch unten, leider nur für 1 Woche. War auch letztes Jahr schon da. Mega! Aber lass dich überraschen...


    In welchem Hotel wohnst du? Wir versuchen diesmal das SabSab gleich neben dem Lem Bedje


    Also See yeah there!


    Roy, Die Sharks Bay ist wirklich ein Hammer, genial konstanter Wind und fette Rampen für BIIIIIIIIIIIG AIIIIIIIIIIIIR TIIIIIIIIIIIIME! Allerdings Auflandig, nicht Side Shore. So wars zumindest als wir da waren. Punta war flach. Weiss allerdings auch nicht, ob ich da rein gehen werde wenn sie richtig läuft.


    Nirvana is türkis
    Andy

  • Grüsse aus Sal!


    Hallo, ich kann dir gerade News aus erster Hand liefern: Ich wohne im Moment gerade auf Sal!
    Ich bin zwar erst eine Woche da, aber werde für die nächsten vier Monate bleiben und für Club Mistral /Skyriders arbeiten. Es gefällt mir sehr gut bis jetzt. Seit ich da bin, war jeden Tag Wind. Das Gebiet ist extrem vielseitig, vor allem die Wave Spots sind super. Für Anfänger ist es sicher nicht der einfachste Spot, da es kein Stehrevier hat und der Shorebreak ziemlich heftig sein kann...Aber sonst echt genial.


    Vielleicht sieht man sich ja dann hier au Sal?!


    Bis dann liebe Grüsse de Cabo Verde,


    Susanna

  • Hallo Susanna


    Würd mich freuen mal zusammen zu kiten! Bin im Sab Sab und werde sicher gleich am 1. Tag mal einen Downwinder zu euch runter machen. Mal sehen ob Ihr für die Stehsegler Shorebreak-Service machen müsst:D :D :D


    See you there!
    Andy