Here we go again NL/F

  • Also bis jetzt chömid mit:


    - Herbinator- known as "Dune- survivour"
    - Claudio
    - Gregory
    - Wimpie
    - Reto
    - und ich


    De Reto chunnt eh mit Espace d.h. Platz sötti keis Problem si zumal mier no öppe es paar Lümpe & Boards chönd hinne in Espace ine knalle.


    Bü & Co. sind scho dunne denn
    Langsam aber sicher noochets :P :twisted: :D


    Sichfreuend eue
    Rich :wink:


    Get it UP

  • Sehr, sehr schlechte, miese Nachrichten:


    Kreuzband gerissen!!! Scheisse verdammt. Hab mich soo drauf gefreut endlich wieder mal kiten zu können. Liege jetzt schon seit einer woche nur rum. Verdammt, ich könnte mich ohrfeigen!!! :evil: :evil: :cry: :cry:


    Egal, ich werde jedenfalls trotzdem mitkommen, damit ich trotzdem etwas von Meer, etc. habe. Kiten werde ich jedoch nicht können. Echt scheisse. Hat jemand von euch nen Camcorder oder so was, dann könnte ich euch filmen oder so, dann habe ich wenigstens auch einen Zweck....


    so oder so, ich komme auch mal mit!


    Manchmal ist das Schicksal einfach nicht fair!


    p.s. Hat jemand in diesem Forum hier eventuell auch mal das Kreuzband gerissen? Erfahrungen? Operation oder nicht?

  • claudio


    scheisse mit dem kreuzband.
    hab meins im märz 04 gerissen, dh. kreuzband, aussenband sowie impressionsbruch und meniskus angerissen. derzeit hab ich noch nicht operiert und hab nach 4 monaten pause wieder mit aufbautraining angefangen. für mich wird das wochenende den auschlag über eine operation geben oder nicht. auf alle fälle solltest du dich vor einer op genau erkundigen wo du dies machen willst....können dass dann in beauduc vertiefen....


    bis dann, gute besserung.
    marc

  • hey


    so guet, es geit gli los. so wie das usgseht, si mir doch wieder a aständigi truppe... mir wärde am DO morge/mittag mou dört si, ihr äuä ou.... 5.00 losfahre??? isch aber es ergitzigs ziel, we'll will see... :D :D :D
    denn si mir scho im tüüfschlof....


    bis bald also


    @ het öper vo euch no e schwümmweste drbi? wenn möglich chlini grössi???

  • hmm, no was, läider esch nonig ganz secher wägem VW-bus. Be no am fighte metem Vater - vellecht bruchidsne äbe em gschäft... Chome morn def. bschäid öber


    Wim/marc, Cool (sofern das hier zutrifft) . Freu mich drauf mit dir Erfahrungen auszutauschen übers Knie etc. Hoffe dein Knie hält!!


    hasta luego todo! Melde mich morgen nochmal


    p.s. manchmal wird man aus dem leben einfach nicht schlau, was?!

  • Ufff....shit wegen dem Bus! Wer könnte sonst mit dem Auto fahren?
    Ein Teil des Materials können wir sicher in den Espace knallen.
    Müsste aber min. noch ein Auto fahren in Falle wir den Bus nicht bekommen :roll:


    So wies aussieht kann Marc nun wohl nicht aus geschäftl. Gründen
    :roll:
    @Gregory/Claudio -> Könnt Ihr sonst mit m Auto fahren :?:

  • chan scho mit em Auto fahre, aber Platzmässig wird das nöd guet go. Wenn i mis Material muess sälber transportiere, denn hät no 1 Person platz (isch aber äng und Platz förs Material vo de 2. Person häts denne fascht nüt me). Au han i kei Ahnig öb i met mim Auto, das letschte Stück Wäg (oder Trampelpfad) schaffe. Mis Fiatli isch tüfergleit und i glaub nöd, dass das längt. Wär auso scho froh wenn öbber mit emene "reisetaugliche" Auto chönt fahre. Schösch stecke mer denne mit enere ufgschlagne Oelwanne chur vorem Ziel fescht!


    Öbrigens gemäss Windguru isch France am Weekend nöd grad guet mit Wind. Holland gseht gemäss Windguru deför oberhammermässig us. Müemmer umplane, was meine Dir?


    claudio, weisch no nüt, wäg em Bus (und weso wüsse die das erscht jetzt im Gschäft das ne bruche *grumelmotz*). Anyway, mir finde sicher en Lösig.


    Gruss
    Crosley

  • late but good news:


    ha de bus!! :D aso alles klar vör DO 5.00!! (puh, war ein echter kampf, musste noch eine reiseversicherung dafür abschliessen, etc. - aber, ich habe ihn rumgekriegt. :mrgreen:


    ob holland oder frankreich - is mir egal! immer dem wind nach!!! :wink:


    @rich, hesch no welle wösse wienech das metem chnü gschaffed ha. ha badminton gspelt, hallesport esch halt mord för dglänk. hänke de hallesport etz aber au definitiv a nagel. alles wasi en zuekonft no werde mache esch surfe, boarde, capoeira, chläddere ond echli fitness - vellecht chond denn met de zit no anders dezue, aber secher ke hallesport me - ponkt! :!:



    Cool, das ich auch mal dabeisein kann, aber eben zum kiten werde ich wohl nicht kommen. wird sicher nicht der letzte Trip sein an dem ich dabei sein werde.


    Hasta luego tioz!


    claudio

  • Moin


    Huh....good news indeed!
    Zumal de Reto au nid cha cho uus gschäftliche Gründ simmer aber grad echli froh das mer de Bus chönd ha, hettid aber susch vermuetlich eine von Reto übercho (isch Garagist)....aber ebe- umsobesser so :wink:


    De Marc weiss es nonig 100% sicher- gseet aber eher schhlächt uus hed er gmeint geschter :?


    Der countdown läuft :P :P :P
    *freufreufreu*


    ...s Wätter sötti übrigens passe :D

  • Super Claudio! Cool häts no klappet - Danke!


    Du Rich, wo häsch Du gseh das Wätter guet isch. Auso i giengt jo au lieber uf France, aber gemäss Windguru häts die nächschte Täg nur grad so knapp 10 Bft (def. zwenig :evil: ). Häsch Du anderi Angabe?? Oostvorne gsächti deför jede Tag super us! Was mache mer???? Auso ebe, scho wäg de Temp. giengt i lieber uf France, aber wem mer kei Wind händ???


    Wim, schad klappets nöd, aber ebe next time!


    Gruss Crosley (packt die Koffer :wink: )

  • SOL, jetzt genau es johr. Hätti das johr mini batizado gha. aber ebe esch ets au gstreche. go den halt nögscht johr. machsch au oder wie?


    wim, schad echt das ned chasch cho, chanech den der glich emol tele zom echli öber s'chnü rede?


    @ Crosley, sind dir 10Bft nicht genug:lol:


    greetz claudio